Amacım kendi köşemde kendi düşüncelerimi yazmak, Yazarken edebi kaygılar taşımam, sadece derdimi yazarım.

Son Yorumlar

  • Hüsnü Güneşdoğdu:

    Tamam yani 2020 kötü geçer diyordum da bu kadarı da biraz fazla mı oldu ne ...

  • Hüsnü Güneşdoğdu:

    Bu nasıl bir analiz bu nasıl bir öngörü be kardeşim :) 2015 sönük kaldı...

  • Selman Gün:

    Böylesi bir güzelliği illa da Batı'lı bir şahsiyet tanınmlayan zihniyet z...

  • Selman:

    Bu aslında biraz da çocukların toplumsal hayatın merkezine yerleşmesi ile i...

  • Hüsnü Güneşdoğdu:

    Ulan gündemi belirliyorum resmen, herifi tekrar tutukladılar :D...

  • Kuş dili öğreniyorum

    Evet.. Kuş dili öğreniyorum. Hem de internetten online çeviri yaparak 🙂
    Şimdiki çocuklar pek bilmez hatta çoğunun “Kuş dili” ile ilgili en ufak bir fikri bile yoktur sonuç itibariyle Facebook çocukluğu yaşıyorlar. Neyse şimdi birdir bir, yakar top gibi oyunlarımızın akıbetini konuşmaya başlamadan hemen konuya geri döneyim.

    Bir önceki yazımda Google’ın sözlük servisinden bahsettikten sonra sözlüklerle ilgili biraz araştırma yapayım istedim faydalı bir liste yaptım kendime onları da paylaşacağım sizle ama şimdi paylaşmak istediğim “Kuş dili Sözlüğü”.
    kuş dili
    Birileri düşünmüş benim gibi kuş dilini bir türlü öğrenemeyenleri ve şöyle bir sayfa hazırlamışlar.
    10 numara olmuş bence.
    he bu arada bugunugu ogokuguyagabigiligiyogorsagan zagategen kuguş digiliginigi bigiligiyogorsugun degemegektigir 😀

    4 Eylül 2010

    Benzer yazılar

    Yorum Ekleme Alanı


    • nur nehir canım :

      haha 😀 begen bigiliyogorugum zagategen kuguş digiliginigi 😀 egegeger segen bigilmigiyogorsagan begen ögöğregetigirdigim saganaga yagaaaa 😀 zuguha 😀

    • Hüsnü Güneşdoğdu :

      Aferin bak çözmüşsün şifremi 😀

    • nur nehir canım :

      hah.ben zaten biliyodum ki senn haberin yokmuş 😀 ama siteni zevkle takip ediyorum..gayet güzel haberler alıyorum..ah bi de modaya el atsan var ya..şöyle modayla ilgili güzel haberler yazsan bize..elinden her iş gelir senn inanırım 😉

    • emre :

      hepinizinki güzelmiş

    • nevin :

      arkadaşlar nerden bakıp öğrene bilirim acaba?

    • nermin :

      begen zagategen bigiligiyogorugum kigim kigimege ögeğregetigiyogormuguş:D

    • beray :

      begendege yegenigi ögeregendigim bugu sagayfagadagan magavigiylege yagazıgılagan ”şöyle” yagazagan yegerege TIKLA.

    • beray :

      😀 😉 :*

    • rümeysa :

      kuş dili öğrenmyi çok istiyorum

    • burak :

      ogolugum bagasıgın gigidingi

    • burak :

      buguşiçgingi begiş dagikgi aygıırgımagıkgı yegeterlgi

    • cansu :

      senin kafanı kırarım salak kızz senin öğretmene kimsenin ihtiyacı yokk bu dünyada bir tek sen deilsinn doğru bilen öküüzzzzz mandafon kızzz

    • ben :

      biloyom bn

    • sümeyye :

      begen kuguş digiliginigi zagategen bigiligiyogorugum.kigimsege baganaga ögöğregetegemegez.

    • alper :

      kuguş digiligi çogok zogormuguş agamaga begendege zagategen ögöğregendigim agartıgık agamaga igiştege 😀

    • nisa su :

      Ayyyyy nerden öğreniyorsunuz ben sadece okumayı biliyorummmm:(

    • nisa su :

      Konuşamıyorum ama okuyorum lütfen öğretinnnnn burdan siteye sesleniyorum nasıl konusucam

    • nisa su :

      Öğrendim annem öğrettiiiii

    • Bengü :

      Begen kuguş digiligini zagategen bigiligiyogorugum.kigimsege baganaga ögöğregetegemegez.

    • ilayda 732 :

      Nasıl kayıt oldun

    • msp eco :

      ben okuyom ama yazamıyom nasıl olckkk

    • elif :

      kuş dili öğrenmek istiyorum çünkü bizim iki tane kuşumuz var o yüzden onların dilini öğrenmek istiyorum

    • 6545 :

      kuş dilii öğrenmek istiyorumm